Medine_1992 ben de 18i bitirdim bugün. 13 haftaya girerken öğrenmiştim erkek. Şükür hala değişmedi. Cinsiyet partisi bile yaptım öğrenince ama burda yazılanları okudukça değişirse diye korkmadım değil😂 hatta instada paylaşmadım bi süre görüntüleri emin olalım önce diye😂