Haticenurum123 canım ben Pazartesi günü gittim doktor şu anda 36+1 im doktor bi hafta daha kullan haftaya kontrole geldiğinde ben kullanıp kullanmıcağını söylücem dedi ve yüksek riskli gebelik bölümüne gidiyorum endişe etme daha 10 gün varsa bugün bıraksan düzene girer