Minee34 Benşmde aynı bende gynoferro sanol kullanıyorum sabah aç karna alıyorum Migde bulantısı yapıyo kahvaltımı çok dikkatli yapıyorum sonra kusuyorum artık kullanmıyorum Demir hapını dün sağlık ocağından vegaferon aldım onu da korkumdan içemedim kusmam olduğu zaman kendime gelemiyorum 28haftalık oldum hala kusturuyor beni
Erenimo ilminur_ufuk gyno ferro sanol kullanıyorum bende. Tokk karna icebiliyorum. Yoksa mide bulantısı yapıyor ama hiç icememekten iyidir. Tok karna deneyin, olmadı 2-3 günde bir için, ama demir eksikliği bebegede zarar sizede.
Seydaktepe ilminur_ufuk Ben de kullanamıyorum hapını. O yüzden sürekli maltofer solüsyon yazdırıyorum doktora. Küçük cam şişelerde sıvı şurup gibi. Tadı vanilyalı ama Demir tadını da alıyorsunuz ama yan etki yapmıyor en azından . Onu sorabilirsiniz doktorunuza.