ilminur_ufuk kabızlıkta hiç iyi değil canım.. 6-7 gün çıkamadığım oluyor.. ağrılar sancılar şişkinlik öldürüyor... ishal de kötü tabi sürekli olunca..
Allah yardımcımız olsun..
Ancak Demir ilacını almamız gerekiyor.. bu bebekten ziyade kendimiz için de önemli.. yanında bol c vitamini de tüketin ki emilimi daha hızlı olsun 🙏🏻