Aysegul_Sevinc Dnznrgz aynıyız benim de tam 26+1 hangi ay olacağını kestiremiyorum inşallah 2020li oluruz 😊
Portakalcicegim05 24+4 bizde burdayız bütün eksiklerimizi biz tamamladık park beşiğimizide aldık oturduk 108 günün bitmesini bekliyoruz kızımla 🥰🥰🥰
melolevo Bizde 24+5 olduk. Dün panik yapıp bir sürü şey aldım. Çöp almamıştım 😄 Ama bakım ürünleri konusunda yaklaşık 2 saat araştırma yaptım . Herşeyini sipariş verdim. 3-4 güne hepsi gelir inş
Bernagacc Umranelif Ama kullanışlı geniş bebek baya 1,5 - 2 yaşına kadar felan kullanabilir hepsi bıradada babybee cosy kademeli sepet beşik bir bak derim
ShrBkr tugba_huma08 burda🙋🏽♀️23+5 oğlumu hayırlısıyla bekliyoruz👶🏻🧿ptesi detaylı ultrasonum var çook merak ediyorum yüzünü gösterir mi inşallah saklamaz 🙏