17022020 Eslina tabi o da var maşşallah 🥰🥰🥰 Bazı yerlerde kg için de yazdığını okuduğum için öyle biliyordum ☺️
SuleDoruk 17022020 bende bu hafta bu konuyu araştırıyordum. Ben möller yada herbalife'n omegasının değerlerinin en yüksek ve en temiz içeriğe sahip olduğunu okudum. Eczacı bir arkadaşım var. O da onayladı. Doktora gittiğim de soracağım ne diyecek bakalım 😁
SuleDoruk 17022020 düzenli olarak hergün ceviz, hafta da 1-2 porsiyon balık tüketiyorum ama ek olarak tamamlayıcı bir takviye almamız gerektiğini düşünüyorum😑
GulSey KatipAnne katılıyorum INNATE pronatal daha etkili bebeğimin düzenli bir şekilde kilo almasını sağladı
Badevehande Omega3 lü vitamin ilacı kullanıyorum regenesis max kokusuz ve kolay yutuluyor hiç balık yemiyorum doktorum yazdı
17022020 SuleDoruk kesinlikle bende öyle yapıyorum innate almayı düşünüyorum bundan sonrasında. Ve taze somon,ceviz,semiz otu 🙏🏻
Tugceee123 Toprak_us bende ocean dan başka yalan ilerde oğluma da möllers vericem oda en güvenli olan sağlıkla gelsinler insallah z