Kaparbukets Tekrar merhabe bir mesaj bile ne kadat umut verici size anlatamam çok mutlu oldum🙏🏻Dualarım hep sizinle olucak merak etmeyin 🙏🏻 Özelden konuşalım mutlaka ben Amerikada yaşıyorum sizin sonuçlarınızı benim doktorlarada gösteririm belki. Şimdi ben 13. Haftada gittim ultrasounda girdim herşey normal bebek çok iyi bebek mükemmel dedi doktor 6 hafta sonra gel dedi gittim herşey normal kolları ve bacakları orantısız bir şekilde kısa dedi bir ay geriden geliyormuş.Ve ben bunu dün öğrendim yani çok yeni daha sizin baya ilerlemis gebelik ..... Birde size kacinci haftada dediler gerilik var diye Hangi haftada belli oldu ve haftalar ilerledikce degisiklik oldu mu? Siz nasıl genelige devam etme kararı aldınız? Benim mail adresim
mmkesilmis@gmail.com burdan bana ulaşım lütfen...