Serife11 kaşınma şikayetim vardı doktorum hemen kan tahlili aldı alt 97 ast 133 çıktı. İlaçları bıraktırdı ve iki günde bir kan tahlili vermemi istedi (çoğul gebeyim vitamin magnezyum dışında progeston ve pruloton vuruluyordum ) üç hafta böyle devam etti bu arada şeker yumurta ve hayvansal gıdaları tüketmedim. Sebze ağırlıklı beslendim. Her tahlil sonucu düşerek devam etti (anlaşıldıki ilaçlar çok yormuş bırakınca düşmeye başladı 30.haftamdayım ilk zamandan beri kullanıyordum ilaçları çünkü )