sc125 Filizoloji hastanedeyim suan, 4 cm acilmam varmis. Allahin izniyle hepimize kolay dogumlar nasip olsun insallah🤲🏻
alidenizezgi 37+3 olduk biz de👼 Paşa rahat içerde sanırım. Ama ben bacak ağrısına 1 haftadır uyuyamıyorum. Kol-bacak ve kalça ağrısı yoğun yaşıyorum😔 Salı NST de kasılmalarım az az çıkmıştı. Kasılma ya da sancı hissetmiyorum tek sıkıntım bacak ağrısı😢
Rozawxz Filizoloji ama kullandığım ilaçlar hep aynı beslenme de aynı bakalım ne olacak böyle pazartesi kontrol var iple çekiyorum