Kubra9595 PelinArslan konustum doktorla canim ama sancin veya suyun geldinde gel dedi bebek hareketleride normal zaten bakalim ne zaman gelcek
Elfsrkn Rozawxz valla eğer aynı etki ederse yakındır hazırlıklı ol karnında her zaman kinden fazla kasılma sertleşme var mı
Mihnurkacmaz Kızlar bende 37+4 haftalık hamileyim imi gündür adet olacam gibi karnım belim ağrıyor sanki belim kopuyor ağrıdan gündüzleri az var akşam olunca artıyor sizce neden olabilr
Rozawxz Elfsrkn hala magnezyum kullandığım için pek yok ama bu haftadan sonra doktorum ilaçları bırakalım dedi belki o zaman kasılmalar olur
zeynepteacher PelinArslan ay bu ben 😂😂😂 ne kadar güldüm okuyunca, her an doğururum diye yatamıyorum. 😂
sc125 Birsey sorucam🙄 Ben 38+1 haftaligim, tüm gündür ara ara adet agrisi gibi sancim oldu.. bazen cok sert bazen daha hafif. Yarim saat önce sanciyla uyandim ve kanamam olmus. Ama nisanim si bir yapida degil, yani sirf kan.. bununla ilgili bilgisi olan varmii acaba?
Filizoloji sc125 bencr hiç zaman kaybetmeden doktorunuza gidin, danışın. Herkesin kanaması aynı tipte olmayabilir
Rozawxz Filizoloji ama kullandığım ilaçlar hep aynı beslenme de aynı bakalım ne olacak böyle pazartesi kontrol var iple çekiyorum
sc125 Filizoloji hastanedeyim suan, 4 cm acilmam varmis. Allahin izniyle hepimize kolay dogumlar nasip olsun insallah🤲🏻
Fasulyeveannesiii Gulgulcan ben sağıma soluma yatabiliyordum iki gündür onu da beceremiyorum siz yatabiliyor musunuz mecburen düz yatıyorum bir de miğdem aşırı yanıyor uyumasam daha iyi yani uyumaya çalışmasam 🙄🙄🥺🥺
Fasulyeveannesiii Ayzaninannesi galiba biz değilde bebişler son zamanlar ne yersek kâr diyorlar çıkınca hep süt tabi 😂😂 ben de aynıyım canım toplamda 10 kilo aldım hiç öyle aşırı yemem olmadı ama şimdi hep acıkıyorum sırtım ağrıyor acıkınca