Ilknur_emin Poncigim2508 bende kiziltepedeyim daha doğrusu polis lojmanlarının ordayım nasıl.geciyor burda zamanın eşin ne iş yapıyor
tugbaaaff Bende 14 saat uçtum sonra 4 kez de 2 saatlik yakın mesafeler gittim hiç bişey olmaz. Uzun uçuşta yürümek gerekiyor sadece ama yakın mesafede o bile lazım değil
MuM Dilek1661 hiç sorun olmuyor ama belli bir aydan sonra ucak fırmaları rapor istiyor doktordan onu atlama
Ilknur_emin Poncigim2508 ay ben hâlâ alisamadim evimde tek tabanca takılıyorum. Evler yakınsa tanışalım destek oluruz birbirimize
Tazeanne0134 Dilek1661 Allah'ın izniyle bişe olmaz bende 4-5 hafta sonra adanaya gidecem şimdi uçakla şimdi 25+0 haftalık hamileyim