Ceyda51 daha mı şiddetli acaba sizinkiler, ben faydasını gördüm çünkü, hatta ilk gebeliğim benim bu yüzden ksılmam olduğunu kendim farkedemedim bile , kontrol sırasında doktorum fark etti, ama ilacı kullanmaya başladığımdan beri daha rahatım , ilaca başldıktan sonra farkettim aaa demekki o şişkinlikler gerilmeler , karındaki ağrılar hep kasılmalardanmış diye, dün kontrole gittim , öncekine göre çok daha iyiydi durumum, bi hafta daha kullanmaya devam edicez.