Muallimehanim canım benimde 32 haftalık dün çok şiddetli ağrım oldu 3,4 dk da bir kasılmam oldu bide karnımın içinde çok şiddetli ağrım vardı gaz sansı gibi hareket edemez hale geliyordum bugunde bebeğimin hareketleri çok az arada bir kasıldıpında hissediyorum ufak arılarım var yine bide kıremsi koyu sarı akıntı korkuyorum erken doğum olmasındab yaşan varmı acaba