Muallimehanim öf valla 12 saattir hastanedeyim sabah açılma artmazsa eve bile yollayabilirler squat yapıyorım yürüyüş yapıyorum Kasılma ara ara Devam ediyor bakalım ne olacak. Senin de kasılman üst üste çok oluyorsa acile git bence en azından açılma var mı diye bakarlar