elifim11 Çok geçmiş olsun, Allah kolaylık versin. Bildiğim kadarıyla her türlü mol gebelikte bebek beklenen gelişmeyi gösteremiyor bazen hiç oluşmuyor. Teşhis kesinse maalesef gebeliğin mecburen sonlandırılması gerekiyor. Ama bu tekrar olacağı anlamına gelmez. Herşeyin hayırlısı 🙏🏻 Herşeyden önce sizin sağlıklı olmanız geliyor, gerisi Allah’ın takdiri.