elifim11 Arkadaşım sakin ol önce. Seni anlıyorum bir gebe olarak.
Bir doktorun dediğine bakma en az üç farklı doktora görün. Her bir doktora kontrole geldim de ve bir önceki doktorun söylediklerini sakın söyleme. Bir de o doktorların görüşünü al ama alanında iyi doktorları seç.
Karnındaki senin canın kanın ve en önemlisi o bir canlı. Yaşamına son vermek o kadar kolay değil. Yaşayacağın acıyı valla yüreğimde hissettim. Allahtan umudunu kesme sürekli dua et.
En az üç farklı doktorun daha görüşünü almadan sakın çocuğu aldırma!!!!
Bana da bacağı Yok dediler telaşlanmadım.
Bir farklı doktora gittim iki bacağı kolları gayet yerinde bebişimin.
İstersen alalım dediler ama kesinlikle onlara kanmadım. Benim oğluş nasıl tekmeliyor şimdi o minik bacakları ile. İyi ki de inanmadım onlara