Kızlar pantolon giyemiyorum ben çünkü jeanlerim dar o yüzden yüksek bel ama sıktığı için zarar verir diye giymiyorum genelde elbise etek ya da kumaş pantolon daha yumuşak olan giyimleri tercih ediyorum ama böyle göbişim çıksında hamile kıyafeti alayım diyorum farklı farklı 🤗 ben henüz kilo almadım biraz kontrollü besleniyorum o yüzden çünkü kilo vermem gerekiyordu 6 kg ama veremeden birden sürpriz oldu hamile kalmışım 🤭😅 şimdi 1.72 boy kilom 74 henüz ama hamileliğim de 8-10 kg aşmak istemiyorum çünkü benim için sağlıklı olan bu kiloymuş