elifayc merhaba 16.haftada belli olan cinsiyet daha sonra degisirmi acaba ona göre alisveris yapacamda 🤔
Medine_1992 elifayc canım değişir 17 ye kadar kız dendi 17 de erkek yarın yine gidiyorum bende iyiki alışveriş yapmamışım dedim valla değişeceğini hiç düşünmüyordum
Pandabekleyenanne Ay_se1334 bana da 13 te kız dedi 15te erkek oldu şuan 19 ve her yer pipi resmiyle doldu
Esincim elifayc banada 12 de erkek demişti hatta çıkıntı göstermişti bugün 16+4 olduk koz dedi cok kesin konuştu
Terspektif Medine_1992 seni böyle bir postta bulacağımdan emindim 😂 naptın canım gittin mi doktora bidaha hiç
Bahar33 Bana da ilk başta kız sonradan erkek denildi , doktorum en net şekilde detaylıyı beklememi söyledi, o yüzden 20.haftaya kadar bekleyeceğim
Ayseyma Saçmalamayın cinsiyet değişmez sadece doktorunuz yanılmıştır cinsiyet ta 9.uncu haftada iç üreme organlarının oluşmasıyla başlıyor ve dış organlarının belirmesiyle de tamamlanıyor değişmesi mümkün değil ama doktor hatası mümkün 👌🏻
hilalyavuz Ayseyma katılıyorum cinsiyet değişmez doktorlar yanılır 16. Haftaya kadar yanılma olabiliyor kiminde de hiç yanılma olmaz kiminde yanılabiliyor
elifayc Medine_1992 valla benim.gittigim.doktorlarda burada iyi doktorlar bilmiyorum artik degismez diye dusunuyorum
zelis63 Medine_1992 canm seninki 4 doktor dediyse sen çok şüphelisn yarın iyice sor emin ol artk yarını merakla bekliyoruz hadi yazarsın 😅 artk yarın ne derlerse odur
Medine_1992 elifayc o zaman sıkıntı olmaz tatlım benim devlette farklı farklı doktorlardı adam akıllı görmeden yorum yapmışlar bana işte 😘