Badevehande kesinlikle. Son dakika ortada kalcaz gibi bir his var içimde. Bu saatten sonra başka doktora geçsek kendi hastası gbi ilgilenmez ki. Bikere biz pskolojik olarak rahat edemeyiz. Tamam canım sorarım doğum şeklini de. 35 36 da söylerim demişti bana ama yine de sorarım yarın.