Cigdem07 ben de 32+5 im ama hissedilen 38 🙈 yerimden kalkmak zorlastı, yatakta dönmek cok sıkıcı, uykular yalan olduu 😅😅
Bugün kontrolüm vardı. Göbeği geriden geliyormuş, cok canım sıkıldı. Allah tüm evlatlara sağlık, sıhhat, annelere de hayırlı doğumlar nasip etsin🙏🏼😞