Tuuce7 biranneikikalp Biz de Arya ya karar vermiştik, sonra çok konulduğunu farkettim . Sizce de öyle mi?
Ernika Tuuce7 Valla oldum olası farklı olucam diye çocuklarına garip isim verenleri yadırgadım. Eski ismlerimiz ne güne duruyor, eski Türk isimleri, peygamber isimleri peygamber eşlerimizin isimleri hükümdar isimleri. Farklı olunca ne oluyorsa 😂
Ernika Tuuce7 Artık eskiye dönüş var ama leylalar, ayşelere geri dönüldü çok da zarif değil mi ne önüne ne arkasına bir ism koymadan güzelce dupduru leyla ❤️ Kızım olursa bir gün düşünüyorum leylayı farklı olmak da ne ki 😊
Didi6 Listedeki bazı isimler hoş olsa da, çoğunu özenti buldum. Selma ismi de yurt dışında kullanılıyor örneğin. Bkz. Selma Blair Yani illa Viona, Eliana gibi isimler aramaya gerek yok bence. 😁
Kizkalesi Tuuce7 bence iki isim ver biri Türkçe biri de nerde yaşıyorsan o yörenin diline uygun olsun böylelikle her iki ülke de de zorlanmaz
yagmurkiz Tuuce7 ayşe koyunca başka ülkeler sınırdan içeri almıyolar mı? Kusura bakmayın ben bu tutumu oldukça özenti buluyorum. Kimse ileride türki cumhuriyetler sıkıntı olmasın diye ismini bize göre koymazken biz onlara göre isim hevesindeyiz ki ismin ne olduğuyla ilgilenmeyeceklerini bilirken. Değişik
Tuuce7 yagmurkiz Ben de aksine herkesin tercihine saygı gösteren birisiyim. Evrensel olmak lazım geliyor 🍀