Tuuce7 Merhaba ☀️ Kız bebek bekliyorum ama isimde çok zorlanıyoruz. Ben hem kısa hem de yurtdışında da geçerli bir isim arıyorum Babası :) TR de zorlanır diyor. Geçtiğimiz günlerde birisi için de Öneri yazmıştım kötü yorumlar aldım ama sizlerle de paylaşmak isterim:) aynı fikirde olanlar isim seçmek isteyenler toplansın 💎 Berit Güçlü Kuvvetli 💪 Viona Adil Kadın Amelya Çabalayan, müdaleci Anka Mitolojik bir kuş Eliz Elizi, Fransızca Cennet Alya Gökyüzü, cennet Abelya Hayat kaynağı, nefes Andre Mert yiğit Lupus Kurt Mabelle Sevimli Marvel Mucize Tilda savaşta güçlü kimse Luna Ay Tanrıçası Ella Sonsuzluk Arven Asil yüksek, savaşçı Aymira Ayın etrafındaki kızıllık Minas Ay Silva orman Tunay Ay ışığı Elis En güzel kokan çiçek Rodin ışığın müjdecisi, herkese pozitif enerji veren Asel Bal Cennetteki dört Sudan biri Arya operada sanatçının orkestra eşliğinde söylediği uzun şarkı, ahenkli melodi, ilahi lütuf, hava, soylu Sofya Bilgelik Mira Kuyruklu yıldız Nadya Su perisi Mina Güzel yaz Reyna kraliçe Eliana güzelliğin çocuğu Mayla cennetteki çiçek Elara cesur, Jüpiter’in aylarından birisi Alva Şafak Nilsa Tanrı’nın hediyesi Mirela Hayranlık uyandıran , olağanüstü,mucize
Gizemabc Tuuce7 benim naçizane fikrim seçtiğiniz isimlerin fazla Avrupai oluşu. Yurt dışında da geçerli olsun diyorsunuz, bir sebebi var mı?
Feminel16 Tuuce7 yazdığınız isimler hepsi çok güzel keşke kızımın ismini karar vermeden önce görseydim. Alternatif olurdu bizede😊
Tuuce7 Gizemabc Evet, yurtdışında yaşamak istiyoruz :) biz gidemesek bile o gidebilir ileride . Benim adım Tuğçe yurtdışında çok zorlanıyorum
Helen0101_ Amelya çok hoş ben de düşünüyordum kızıma bu ismi vermeyi sonra başka bir isme karar verdik
Smraozn12 Tuuce7 aymirada benim cok hosuma gidiyo kızımın adını aysima koyacagız Allah kısmet ederse 2.ci kızım olursa aymira düşünüyorum uyumlu olsun diye 🥰
Terspektif Tuuce7 canım abim Almanya da yaşıyor ve kızına melek ismini koydu. İsimlerden bazıları kulağa hoş geliyor bence de ama fazla kasmamak gerektiğini düşünüyorum. İçinde Türkçe harf olmayan ö,ü gibi isimler koymanız bence yeterli. Naçizane fikrim 🤷♀️
biranneikikalp Benim kızımın adı Arya 7 yıl önce de herkes garipsemişti ama iyiki istediğim ismi koymuşum 👼🏻 Bence kimin ne dediği umurunuzda bile olmasın içinize ne siniyorsa onu koyun 👍🏻 Adıyla sağlıkla mutlulukla yaşasın ❤️
Tuuce7 biranneikikalp Biz de Arya ya karar vermiştik, sonra çok konulduğunu farkettim . Sizce de öyle mi?