biranneikikalp Benimde bir kızım var adı Arya şu an 30 haftalık ikinci bebeğime hamileyim erkek olucak adına da ablası karar verdi Ata olucak 💙
1E1N1R Bizde Çınar koyacağız. İlk oğlumun adıda Ömer rüzgar. Bunun yanına Uygar, Lider, Ilgaz düşünmüştük ama sonra iki isimden vazgectık.