Kayraaa Merhabalar erkek bebek anneleri isim konusunda karar verenler var mı? Varsa ne koyuyorsunuz? 😊
hilalyavuz Kayraaa henüz cinsiyetimiz belli değil ama erkek olursa Yağız Eymen koymayı düşünüyoruz ☺️ Yağız ismini eşim severmiş o demişti Eymen de benim hoşuma gitti 💙 sağlıkla doğsun tüm bebişler inşallah 🤲🏻🤲🏻🤗
Bilgege Kayraaa benimde bitane kızım var adı eylül onun yanına güzel bi erkek ismi arıyorum eymen istiyorum herkeste var eşimde beğenmedi başka isim önerisi bende istiyorum valla 🥰😁
hohomoromu tuubbbaa Bende Metehan cok istiyordum Göktürk oldu 😊😊 çok guzel bi isim metehan adıyla büyüsn inşallah 😇
hohomoromu Kayraaa Göktürk , Göktuğ ,Metehan 3ü arasnda kararsız kalmıştık Göktürk koyduk biz osmanlu isimlerini cok begenıyorduk oyuzden şimdi ki koyulan isimler hepsi aynı