Aysnr_dvrnefe bsnde 24 haftada teshıs kondu kolestazıyım su an 37+5 teyiz çok şükür 🙏🏼 ursofalk diye ilaç kullanıyorum o gunden beri 38+3 de alınacak bebegim inşallah. Benim hala tırnak yaralarım duruyor gecmedi çok kötüydüm uyku nedir unutmustum kaşımaktan. Alt ast kan üre azotu ve bilirubin değerlerine baktır en her hafta baktırdım hala da baktırıyorum kontrol altında ılerledık hep çünkü riskli bir durum