Ayashatun o erken diyenler halt yemiş kime ne olacağı belli olmuyor. Bende hep başlayacakken.birileri durdurdu sonra belime bişeyler oldu 16-20 arasi yürüyemedim sonrasında fırsat bulamadim ist3digim model gelmedi derken şuan 31 Haftaya girdim hala bir halt yok ortada ve mağaza gezemiyorum sürekli tuvalettim geliyor ayağım şişiyor çok yoruluyorum. Gördükçe beğendikçe almalı insan zaman çok hızlı geçiyor aldıklarını not et mutlaka