Ayashatun Merhaba canım ben 12. Haftada tek tük almaya başladım kız demişti doktor ama ben genele kaçmaya çalıştım beyaz şeyler aldım sadeliktende hoşlandığım için. Kesinlikle Tavsiyem internette ve ya mağazalarda indirim yakaladıkça parça parça alın. Toplu bi şekilde almaktan daha kârlı oluyor ve bi bakıyorsunuz eksikler bitivermiş. 25 haftadayım kendim için emzirme ürünleri dışında eksiğim kalmadı ☺️