Ruhsuz bende 23 civarı ödüyorum bir kutuya. Özel hastanesinde yazılmış raporum var. Eczacıya sordum bu durumu rapor devlet hastanesinde yazilmadigi için bu miktarı ödediğimizi devlette çıkarsa daha az tutar ödeyeceğimizi söyledi. Yani uygun alanlar galibaa devlet hastanesinde çıkmış raporlular