Ruhsuz Merhaba kızlar ben sağlık ocağından yazdırıyorum iğneyi 23 TL aldılar bugun 1 kutuya siz ne kadar ödüyorsunuz??
isimsizbebek Ruhsuz doktor rapor yazınca çok fazla ödeme yapmıyorsunuz. Bence doktorunuzdan rapor talep edin
Ay-Bek Ruhsuz Doktorum ilacı kendisi yazıyor ben eczaneden alıyorum 26 tlye rapor yazılsa da bazıları ödüyormuş anlamadım nasıl iş ben de. Yeni başladım sayılır 4. kutuma başlayacağım
Tugbacan Ruhsuz Canim doktor rapor yZmiyor Nasil aldin sen raporu Hem ozele gittim hem devlete kimse bilmiyor var mi boyle bisi ya
Ay-Bek Meleginannesi55 Doktorunuza yazsırmadınız mı? Normalde 150 tl falan satış fiyatı. Doktor yazınca 26 falan oluyor.
Ruhsuz Meleginannesi55 az önce aldım ciddiyim ama bazıları 3 kutuya 8 tl ödüyorum diyor ben de ons şaşırdım
Meleginannesi55 Ay-Bek reçeteyle gittiğimde zaten sigorta karşılamıyor dedi eczane şaka gibi ya milyarlar gitti resmen çok üzüldüm şimdi😓
Ruhsuz ekimannesi59 of ya benim doktorum rapor yazmadı demek ki boşu boşuna ben de fazla para ödüyorum
Ay-Bek Meleginannesi55 Sigortan yok mu normalde? Ben Medical Park'ta yazdırıyorum. Eczaneye ilk gittiğimde sigortan var mı diye sordular. Sonra da baktı karşılıyor ilacı sigorta. Ne tuhaffff
Meleginannesi55 Ruhsuz neyse ben bunu eşime söylemiyim kalp krizi geçirir başımın gözümün sadakası olsun 😓
Ruhsuz Meleginannesi55 doktorun hatası canım söylemesi gerekiyordu, söyleme bence de üzülmasın eşiniz
Meleginannesi55 Ay-Bek sigortam var tabi ki eczacı zaten reçeteye gerek yok bunu sigorta karşılamıyor dedi bende yazdırmadım öyle dedikten sonra
asyaa15 Ay-Bek dr a gidiyosun kim başlattıysa rapor çıkarın bana diyosun. Çıkartıyor. Hamileliğin boyunca kullancagın için
Ruhsuz asyaa15 benim gittiğim doktor da rapor cıkarmamış nasipse 11.haftada ikili test için gidince rapor cıkarttırayım