Mrvvv Gizemasel Kaç haftalık hamilesin? Eğer Doğum zamanı aralığındaysan nişan gelebilir ama o da tek seferliğine kanla karışık koyu bir lekedir. Sürekli gelmez.
Frn Gizemasel hiç ihmal etmeyin doktora gidin hemen bende çiş mi su Mu akıntı mı anlayamadım bi bakılsın
Frn Mrvvv Herkese bende bu soruyu soruyordum nasıl anlayacam diye ama anlaşılıyor . İlk doğumum kasıklara doluluk geliyor önce hani regli olacakmışsın gibi ya da gazın varmış gibi sonra belden ufak ufak kasmaya başlıyor anlaşılıyor . Başka hiç bi ağrıya benzemediği için ayırt esiliyor merak etmeyin
Mrvvv Frn Sancı geldiğinde mesela hemen doktora gitmem gerekmiyor değil mi? Evin içinde dolaşsam banyo falan yapsam evde sancıyı atlatmaya çalışsam en azından 4-5 saat? Bu mümkün mü çünkü ilk Doğum bir de açıklık hemen olmuyor
Dileksezgin Frn allah analı babalı büyütsün inşallah rabbim size hayırlı evlat eder inşallah doğum hikayende en çok hoşuma giden yerde şu oldu kuran okuyup namaz kılman rabbim seni yolundan ayırmasın inşallah 😊
Zumer Frn Öncelikle Allah bağışlasın hayırlı olsun tezkerenizi almışsınız . Darısı bize inşaAllah sağlıcakla 🙋🏻♀️Benim Doğum doktorum gazlı beze sarılı pamuk kullanmamı önerdi Doğumdan sonra enfeksiyon almamam için.
Zumer Daha sonra da alışkanlık adet sancılarım olurdu benim sancılarım olmadı bir daha çok şükür gazlı beze sarılı pamuk kullanıyordum Doğum doktorum önermişti Doğumdan sonra enfeksiyon almamam için ped kullanmamamı önerdi 🥰
fne Gizemasel bende 36 haftalığım sabah ilk kalktığımda yoğun sulu akıntım oluyor. Ama bir iki saat sonra normal akıntıya dönüyor. Yarın doktora gideceğim nedenini öğrenirsem size de yazarım
Bahriyekaraman Frn çok geçmiş olsun allah hayırla büyütmeyi nasip etsin bende daha altı haftalığım çok korkuyordum içime su serptiniz inşaallah bende hayırlısıyla görebilirim bebeğimin doğumunu🥰
Leylak83 Frn hayırlı olsun bende normal yaptim ama depend ı hemen giydirmediler kontroller 2 saat sonra bitince giydirildim... yani alt bezi vardi kan ona dökülüyordu...
Serapozdemir Frn çok yakınmışız hafta olarak 37+1’deyim benim oğlumda gelir mi acaba bugünlerde heyecanla bekliyorum 🤰
Seydaktepe Frn Benim de iki hafta öncesinden su tarzı akıntılarım gelmeye başlamıştı zaten sancı da çıkıyordu nst de ama küçük olduğu için içerde tutmuştuk ilaçla. İlacı bitirir bitirmez suyum geldi. İşin garibi kesesi patlamamış sızıntı varmış tabi o nasıl sızıntıysa ben anlamadım 🤷🏽♀️ Durumumuz aynı nerdeyse 😊 Maşallah Allah analı babalı büyütsün. 🤲🏽
Nazderin Frn çok güzel bir Doğum rabbim biz geride Doğum yapmayı bekleyen gebelere de nasip etsin saglıcakla büyütün bebeğinizi ben de çok korkuyorum ama biraz da olsa sayenizde rahatladım 😊
Frn 1meleek kesi attı 3 dikişim var hiç hissetmedim . O an zaten bebeğe odaklanmıştım şoka girdim dikiş mikiş hissetmedim😂