Frn Merhaba arkadaşlar. Aslında yazmam diye düşünüyordum ama ben buradaki hikayelerden çok motive oldum umarım benim hikayemde birilerini motive eder🙏🏻 30 Eylül günü sürekli çamaşırım ıslanmaya ve çok yoğun akıntı gelmeye başladı . (Bir hafta öncede nişanım gelmişti). Akıntı yoğun olduğu için ıslanmayı anlayamadım meğerse bi taraftan suyumda akmaya başlamış sızıntı sızıntı. 1 ekim de çamaşırım iyice ıslanmaya başladı hareket ettikçe istemsiz ıslanıyor . Ped yetiştiremedim . Bi yandan da çişimi mi yapıyorum acaba diyorum acaba akıntı mı diyorum çünkü suyun gelmesini bir anda şarrr diye gelecek diye bekliyordum . Sızıntı da olabiliyormuş arkadaşlar . Neyse o gün acile gittik gerçekten suyum geliyormuş yatış verdiler ama hiç sancım yok . İmza karşılığında çıktım hastaneden ben sancıları evde karşılamak istiyorum diye. Eve geldik ılık duş alıp yattım gece 1 gibi adet ağrısı gibi ağrılar gelmeye başladı . Telaş yapmadım uyumaya çalıştım . 3 gibi sıklaşmaya başladı kalktım artık hareket ettim,Spor yaptım, evimi toparladım, namaz kıldım, kuran okudum bi yandan ilgimi dağıtıyorum ki sancıya odaklanıp çok acı çekmeyeyim diye sancılar girdikçe nefes almaya devam ettim .Beni telaşlandırmasın diye eşimi bile uyandırmadım. Sabah sancılar iyice sıklaşmaya başlayınca eşimi kaldırdım hadi gidiyoruz diye 😂 Bu arada sancılar sıklaşıyor ama çok rahatım yoğun bi acı yok dayanabiliyorum hareket ediyorum. Ama kendimi hiç kasmadım dalga girdikçe nefes aldım ve oğlum geliyor diye sevgiyle karşıladım. Neyse sabah 8 gibi gittik yine doğumhaneye suyum baya azalmış ateşim yükselmeye başlamış doğum sürecini hızlandırmak için suni verdiler . Sunidende korkmayın arkadaşlar sancı aynı sancı sadece süreci hızlandırıyor . Benim için en zor kısım nst de yatarak beklemek oldu . Hareket etsem çok rahatım ama yatarken zorlandım. Yine sakin olmaya devam ettim bol bol nefes aldım sancıların dozu arttı ama kendimi motive etmeye devam ettim dua okudum bol bol. 11 gibi ebe geldi muayene etti açılma çok yok dedi gitti . İçimden dedim yandık çok uzun sürecek !! Derken yarım saate kalmadı bende bi bağırma isteği tutamıyorum kendimi bağırıyorum istemsizce. Ebelerde sezeryanda beni takan yok . Sonra ebe geldi açıklığıma bi baktı tam dedi bebek çıkıyo koş doğumhaneye dedi . Ikınma isteğinden istemsizce bağırıyormuşum meğersem . 12 gibi girdik doğumhaneye 12.15 de oğlum doğdu . Ikınmalarımı hiç bırakmadım. Kafasını görünce de iyice gaza geldim fırt diye doğurdum çok şükür 🙏🏻 Gerçekten çıkana kadar arkadaşlar bi çıktı her şey bitti ! Acılar bitti ! Dünyam değişti ! İnanılmaz bi şey ! Kesinlikle değer ! Hiç korkmayın bebeğimiz nasıl doğacağını vücüdumuz da nasıl doğuracağını biliyor .. akışa bırakın kendinizi ve sakin olun . Allah herkesi bi avazda kurtarsın inşallah🤲🏻 ✔️ Arkadaşlar ben doğumdan gerçekten çok korkuyordum bir kitap benim hayatımı değiştirdi . Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. Hypnobirthing - Marie Mongan ✔️ Bi de ben dependi külot şeklinde almıştım doğumdan sonra sürekli kontrol olduğu için hemşireler hep yırttı. Tavsiyem cırt cırtlı depend almanız.
Kbrgrc Frn Rabbim evladınıza hayırlı uzun ömürler versin inşallah 🥰 böyle sakin sabırla ağrıları karşılamayı bize de nasip etsin 🤲🏻
tugbadm Frn maşşalah ne kadar güzel anlatmışsınız darısı bütün hamilelere 29+2 haftalık hamileyim normal istiyorum geçen gün mide ağrısı çektim kramp gibi nefes almada çok güçlük çektim dedim ki ben kesin normal doğuramam pek umudum yok kendimden 😬😔😔
Rzlgln534 Frn Bende de şuan aynı durumdayım 37.haftamdayım yatış verdi ama ben hiç bişey anlamadım su filan çok üzgünüm ağrım filan da yok yatmasam mı diyorum
Tuba1 Sağlıkla mutlulukla büyütün bebeğinizi, Allah hepimize kolay hamilelik kolay Doğum nasip etsin 🤲🏼 Kitap tavsiyenizi okuyacağım teşekkürler 🌸
Toprak_us Hayırlı uğurlu olsun , güle güle büyütün bebeğinizi . Maşallah çok metanetliymişşiniz. Kendi kendinize motive etmişşiniz gece boyu evde . Hastanede kalsanız nst Den kaldırmazlardı , ağrılarınızı acılı karşılardınız. Ben de depend in yırtmalısını aldım . Koydum valize . İnşallah bizim de böyle kolay Doğum olur 😌
Gizemasel Arkadaşlar 36+5 haftalığım ağrım hiç yok ama vajinaal akıntım çok oluyor sizce bu ne demektir
fne Gizemasel bende 36 haftalığım sabah ilk kalktığımda yoğun sulu akıntım oluyor. Ama bir iki saat sonra normal akıntıya dönüyor. Yarın doktora gideceğim nedenini öğrenirsem size de yazarım
Serapozdemir Frn öncelikle bebeğinizi sağlıkla büyütün kaç haftalık geldi bebeğiniz? Bende bekleyenlerdenim de hikayenizden çok etkilendim allah tüm gebelere kolay doğum nasip etsin 🙏
Yasemin010 Frn Serapozdemir söyle oldu betam 11.38 ilk sonra 60 yükseldi 4 hafta geçti gebelik gozukoyor dedi kese yok ama nokta gözüküyormuş kilolu olduğum için alt ultrason yaptı gördü beta ver bakalım yine dedi verdim22 çıktı bebek düşüyor ilk gebeliklerde olur dedi adet oldum 3gun sonra adetim kesildi iliskiye girdik folik asitte kullanıyorum şuan 2.5 hafta oldu üstünden geçeli sun kasik ağrım var
-Ebru- Frn bizlere cesaret kattığınız için teşekkür ederiz 🙏🏻💕 Hayırlı olsun Allah uzun ömürler versin sağlıklı mutlu huzurlu yaşayın bebişinizle inşallah 😊
Hafsahafsa Ben 31 haftalığım benimde bu aralar akıntım çoğalmaya ve karşılaşmaya başladı ve benimde akıntı dışında iç çamaşırım ıslanıyor bu normal mi yoksa erken doğum mu
Elifak Hayırlı ugurlu olsun evladiniz🤗 benim de doğumum cok yakın okurken gözyaşlarımi tutamadim inşallah ben de boyle doğururum diye.
Gizemasel Yaşayan varsa bilgilendirirmisiniz kızlar sizce akıntı neden oluyordur ağrım yok ama akıntı gelirken günlük Pet olduğu halde iç camasirim islaniyo
Mrvvv Gizemasel Akıntılar çocuğu mikroplardan korumak için Rahmi ıslak tutuyor. Bir diğer sebep aşırı ve kokulu ise enfeksiyondan oluyor
Frn Gizemasel hiç ihmal etmeyin doktora gidin hemen bende çiş mi su Mu akıntı mı anlayamadım bi bakılsın
Mrvvv Frn İlk doğumun muydu canım? Benim de ilk gebeliğim, Doğum süreci nasıl başlıyor sancılar nasıl bir şey? Yani ben Doğum başladığını nasıl anlarım, bende evde sancıları atlatıp hastaneye gitmek isteyenlerdenim açıkçası
Frn Mrvvv Herkese bende bu soruyu soruyordum nasıl anlayacam diye ama anlaşılıyor . İlk doğumum kasıklara doluluk geliyor önce hani regli olacakmışsın gibi ya da gazın varmış gibi sonra belden ufak ufak kasmaya başlıyor anlaşılıyor . Başka hiç bi ağrıya benzemediği için ayırt esiliyor merak etmeyin
Serapozdemir Frn çok yakınmışız hafta olarak 37+1’deyim benim oğlumda gelir mi acaba bugünlerde heyecanla bekliyorum 🤰