Kubraseyit00 Mebos aynen oyle benim ilk cocugim cok rahatti ama bu cok zor 2. Gebelikle mi alakali bilmiyorum.. dusuk riskim vardi uzun bir sure yattim suandada tansiyon dusuklugu bas agiri rabbim yardim etsin insanin caninin tadi olmayinca hic bişey yapamiyor
Mebos Kubraseyit00 çok haklısın valla canım benimde başta düşük riski vardı ama çok şükür atlattık kötü günleri ama çok şükür bende tansiyon felan çıkmadı hayırlısıyla inşallah kucağımıza alırız bebeişlerimizi