Kubraseyit00 Mebos ben çok zorlanıyorum asiri tansiyonum dusuk siddetli baş agrilarim var mide bulantisi yada tiksinme oluyor. :( Senin nasil gidiyor canim
Mebos Kubraseyit00 allaha şükür başından beri ne tansiyon ne miğde bulantısı olmadı sadece kasık ağrısı ve bel ağrısı oldu hala bel ağrısı var onun dışında başka sıkıntım yok çok şükür sağlıkla gelsinlerde zorluklara boyun eğcez mecbur 🤲🤲
Aminem2020 ayseeren benim çoğu bitti canim bi besigimiz ve bikac alacağım kaldi zaman ve para buldukça tamamlamaya calisiyorum sende tamamlarsın insaAllah
Kubraseyit00 Mebos aynen oyle benim ilk cocugim cok rahatti ama bu cok zor 2. Gebelikle mi alakali bilmiyorum.. dusuk riskim vardi uzun bir sure yattim suandada tansiyon dusuklugu bas agiri rabbim yardim etsin insanin caninin tadi olmayinca hic bişey yapamiyor