Sny1305 benim de kesem 12 mm idi geçen hafta küçük bir nokta şeklinde de yolk kesem görüldü canım. Herkeste farklı olabiliyor. Benim de sarı akıntım devam ediyor ya kaşıntım da var dünden beri, gidince mutlaka soracağım, mantar mı ne bilmiyorum. Hayırlısı