Ferina Ummugulsum_44 bende aşerme zamanlarımda eşimle sarılınca öğürürdüm kusardım.oda yanlış anlardı ama zamanla alıştı sonra gecince sarıldıgımı görünce mutlu oldu 😊gelip geçiyor sonra eski haline dönüyorsun 😊
Ummugulsum_44 Ferina inşaAllah ya benim eşimde anladı çünki evde koku veren herşeyden tiksindim dolaptan mutfaktan oda spreyini bile kapattım kökten parfümlerden kremden herşeyden uzaklaştım inşaAllah bu günlerde geçecek
Ferina Ummugulsum_44 kısacası evden canım aynen...zor ama rabbim sağlık sıhhat versin inşallah erken geçer
Mavilianne omur_01 Ben yatakta istemiyordum. Teninin kokusunu duymak istemiyordum bir de çok kusuyordum zaten o dönem. Hormonlardan kaynaklı canım geçecek hepsi 😌
Kubraseyit00 omur_01 15 haftaligim ahh ahh gel bana sor esim bana sicak davranınca igreniyom sanki ama çok seviyorum onu 5. Haftadan beri iliski yasak zaten bize tamamen uzak kaldım farkettim ki bu durum benim isime geliyor bende cik üzülüyorum bu halime
Htcblc Suan bende ayni sizin gbiyim ilk hamileligimde eşimin sprmden migdem bulanmis tiksinmistim 4cu hamileligim hala tiksiniyorum hamilelik önceside geçmedi bende kalici bir hal aldi tenime degmesinden bile sinir oluyorum eşimin burnundan getiriyorum ilişkiyi aradan yillar geçti ama hala ayni gitmiyor tiksinmem ve görünce migdem bulanıyor esim artik arsizliga buldurdu umursamiyor bu davranisimi allahtan yoksa ayrilik sebebimiz olacak😞özel oldu ksbkmayin
Mrvvv omur_01 Hormonla alakalı eşinle bu durumu konuş mutlaka seni anlayacaktır. Bende aksine kocamın peşini bırakmıyorum işe gidince istemsiz ağlıyorum. O da benden bıktı peşimde geziyorsun diye 😑
Mervee58 omur_01 banada kokuyo geliyo eşim aslında hiç kokmaz dikkat eder her gün duş alır temizdir ama aşırı kokuyo geliyo hiç sarılıp öpemiyorum oda zavallım sürekli duş alıyo kokar diye bana😔
Minisveannesi omur_01 iste hem hormonlar yaklasan dogum stresi merak etmeyin yavrunuzu kucaginiza aldiginizda esiniz size ve yavrunuza sokuldugunda daha da sokulsun o an hiic bitmesin isteyeceksiniz insallah. sevgiler...
LoriLori omur_01 hormanlara tamamen suç atmayın,sizi bilemem ama bence eşini çok seviyorsa bir kadın bu şekilde davranamaz
Esraaydn21 Bende yasıyorum aynısını sarılıyo itiyorum uzulmesın dıe soluyorum hamılelıkten dıe . Gecer yani dert etmeyın