omur_01 bende uzaklaştım eşimden o da durmadan öper sarılır koklar bende öyleydim ama şuan bırak öpmeyi o bile öpsün istemiyorum tüm kokulardan uzaklaştım eşim dile getiriyor benden demi miden bulanıyor diye ama diyemiyorum evet diye kokulardan uzak duruyorum diyorum anladı tabi dile de getirdi sen kokumu çok severdin diye korkuyorum bende hiç ısınamiycam tekrar diye tekrar öpüp koklayamiycam eşimi diye daha yeniyim 8+3 ama bulantılar filan çoktaaan başladı inşaAllah bu günlerde geçer 😓😥😔