Zlmdemir Canım kimse yokmu bi eczane gidilse aslında cok iyi olur senin için yoksa cidden cok kötü bisey ben çok yaşıyorum allahtan evde rennie var yoksa kafayı yerim heralde kaynıyo resmen bogaz . Kusmak daha iyi gerçekten en azından rahatlıyosun bu geçmiyorda