Merhaba kızlar.. ben de 4 gün önce epidural normal doğum yaptım. Yaşadıklarımı paylaşmak isterim sizinle. Günüm geçtiği için ve sancım gelmediği iin sabah yatışım yapıldı ve suni sancı verildi. Saat 9 dan 2 ye kadar suni sancı aldım ama açılmam istenilen şekilde ilerlemedi. Olan sancılara dayanabiliyordum o zamana kadar. Doktorumun talimatı ile epidural verildi ve suyum boşaltıldı. Sonrasında yarım geçti doktorum geldi doğumun başlamadığını biraz daha bekleyip sancıyı keseceğini ve yarın devam edeceğini söyledi. İnanın doktor odadan çıktıktan sonra bir anda sancıları fazlasıyla hissetmeye başladım. Epiduralden önce 127 deki sancıya dayanabilirken 30 olan sancıya dayanamamaya başladım. Bi doz daha epidural verildi. Evet belden aşağısı uyuştu ama sancılarımı hep hissetttim belki epidural olmasa asla dayanamazdım. Bir anda açılmam hızlandı ve çok şükür bir iki saat içinde doğumum gerçekleşti. Ikınmadan dolayı endişeniz olmasın doktor ve ebeler zaten yönlendiriyor. Ve ben kesi acısını dikiş anını hiç hissetmedim. Allah hepinizin yardımcısı olsun..