Canim ayni korku dusunceler herkeste vardr ama korktukca agriyi daha cok hissedermissn.okudugum bir kitap var.hamilelikten baslayip bebek bakimina kadar herseui anlatyr hatta dunde dogum bolumundeydim okudukca daha cok korku atlyr gibime geldi.o vajinadaki kesikde insAllah hicbrmze gerek kalinmaz lakin hissetmyrsn zaten.