Basak1903 Slm arkadaşlar Antalya ofm hastanesinde doğum yapan arkadaş varmı memnun musunuz doğum sonrası ilgi alakadan cuma günü genel anesteziyle sezeryan olucam sonrası çok ağrılı geçiyor deniliyor ama hemşireler ilgili mi her ağrıda ilaç verirlermi merak ediyorum çalışanları...
Cigdem07 Basak1903 Bende ofm hastanesinde dogum yapacagım kasım ayında ☺️ Allah şimdiden ikinizide sağ salim kurtarsın canım. Hangi doktora gidiyorsun
Cemre20 Basak1903 Akif beyde bir tanıdığım sezeryan Doğum yaptı ve çok memnun kaldı hemen ayaklandığını doktorun çok tecrübeli olduğunu söylemişti..Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ☺️
Basak1903 Cigdem07 Cigdem07 teşekkürler Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin Akif beye gidiyodum
Cigdem07 Basak1903 Amin inşallah 🙏🏻❤️ bende alp beye gidiyorum ☺️ Memnunum Korkmuyorum kendimi ona bıraktım 😎
Yarenderniz Cigdem07 merhaba canım Alp bey nasıl iyi mi gebeliğimin 28. Haftasındayım doktor değiştiricem
Basak1903 Cemre20 inşallah teşekkürler evet Akif beyin methini bende çok duydum hemen iyileşme süresi daha kısa oluyor diyolar ama ben genel anestezi sonrası olacak ağrıdan ve çalışanların ilgisinden çok çekiniyorum bakalım neler yasiycaz
Cigdem07 Yarenderniz Ben çok memnunum canım gittiğim zaman çok iyi ilgileniyor. Herşeyi anlatıyor 🙏🏻😊
Yarenderniz Cigdem07 tamam ben de haftaya gidicem sorcak kimseyi bulamadım Tuğçe dedi biri o da Doğum iznine ayrılmış ne yapacağımı bilememiştim içim rahatladı 28. Haftamdayım ilk gebeliğim sezeryan istiyorum acaba yapar mı
Cigdem07 Yarenderniz Evet canım tuğçe hanım aralık gibi gelecekmiş o zaman bana söylemişti gittiğim zaman. Alp beyi kesinlikle tavsiye ederim içeri girdiğin zaman o elektriği alacagına eminim 😉 ben 35. Haftamdayım sezeryan istiyorum dedim 14 kasıma gün aldık . Sen nasıl istersen dedi bana tamamen bana bıraktı hastasının fikirlerini önemsiyo
Yarenderniz Cigdem07 tamam çok teşekkürler ❣️ Rabbim sağlıcakla kucağına almaya nasip etsin merkezde mi oturuyorsun
Cigdem07 Yarenderniz Amiiiin canım çok teşekkür ederim 🥰😘 Hurmada oturuyorum haftada bir ordayız 😃 sürekli nst giriyorum. Sende sağlıkla al kucagına inşallah 🙏🏻
Basak1903 Kbrbrl Nabız 140 civarıydı spinal yaparsak dahada yükselir o an ve farklı şeyler yaşanabilir denildi doğum yaptım yaklaşık bir ay oldu
Cigdem07 Yarenderniz Sezeryan da 2500 Normal de 2500 ikiside aynı ama normal dogumda oda 1 gün sezeryanda oda 2 gün