Ayse4242 34+5den selamlar nasılsınız bem bir haftada cok agırlastım bir hafta öncesine kadar gayet iyiydim bianda agırlasınca cok koydu. Belim cok agrıor. Kendimi herann doguracakmıs gibi hissediyorum sizde havalar nasıl :)
Gozde01 Ayse4242 bende 35 teyimm 2 haftadır ağırlaştım iyice yatarken ağryor heryerim dönemiyorum biraz iş yapim akşam yürüyemiyorum bile😌
mf_ozturk Ayse4242 36+4 artık şu zaman cabucak gecsin de dogsun istiyorum yaa Ağırlaşmak bi yana artık cidden cok zorluyo ya
Ayse4242 azizeguneyy evet hayırlısıyla gelsin insallah ama bendr bian once istiorum ayrıca catlamaya basladım o kdar da kremledim kendimi
Ayse4242 Sedakara evet ara ara nefesim darlanıor sanki maraton kosmusum gibi gece uyurken saga sola dönerken inleye inleye dönüorum sabit yatamıorum
Sedakara Ayse4242 aynen cnm az kaldı bri an önce dogursam artık diyorum.yatıyorum belim agrıyor otuuruyorum belim agrıyor.
Aktassibel mf_ozturk aynıyız bende 36+4 haftaya Perşembe sezeryan olucam ☺️☺️🙏 yüksek tansiyon hastasıyım
CerenAkbulut Ayse4242 ben 31’den beri fenalardayım. Uykusuzum, yürüyemiyorum adam gibi, bel ağrısı falan derken birde bebeğim sağ tarafa yerleşti ve haftalardır orda, pert oldu sağ tarafım resmen.
Ayse4242 CerenAkbulut yemek yedikten sonra yada yemek esnasında özellikle gögüs kafesinin altına gelior sizdede böylemi :)
CerenAkbulut Ayse4242 ben yemek yemek için eğilemiyorum bile masaya doğru, çenemin altına tabağı getiriyorum 😄
Zynpsft Sedakara doktor 10 u gibi çağırdı nst ye bağlar sanırım 20 si sıralarında doğuma alırız dedi sezeryan olacak benimki