Zeynepegee Canım sen koy geve yatarken köy ki hemen tuvalate gtne ihtiyacı hissetme sabaha kadar o emilim yapar bende kullanıyorum günde bı defa gece yatarken koyuyorum sabah kalktığında o kalıntı oluyor takma çok kafana
Pinarars 260818 ben sabahları işe gitmeden önce Bi ara uyanıyordum hallediyordum yatıyordum tekrar. Ayakta durmaktan iyidir. Etki ediyordu.
260818 eserivgen canım sana birşey sormak istiyorum progestanı hala vajinadan almaya devam ediyorum çok şükür alıştım gibi bişey ama aşırı sulu bi akıntı oluyor iç çamaşırımda sanki altıma kaçırmışım gibi sendede oluyor muydu🤷🏻♀️
eserivgen 260818 oluyor oluyor çok normal sadece o akıntının rengi koyu olursa sorun olur beyaz akıntı gelmesi ve sulu olması normal ama kendini yormamaya çalış mümkün mertebe çok zorlama belini 🙏
260818 eserivgen ay sağol canım yorumunu geç gördüm kusura bakma içim rahatladı biraz🤦🏻♀️ Altıma kaçırıyorum ama farketmiyorum sandım bi an🙈
ayseee_012 Ben de beceremem diye ağız yoluyla alıyorum canım 200 lük gun de 3 tane. Evet malesef baş dönmesi yapıyor ama ilacın faydası için mecburum
eserivgen ayseee_012 ilaç en faydalı ve etkili vajinal yoldan oluyor hem baş donmesi sersemlik ve mide bulantısı yapmıyor vajinal yoldan yapmak hem anne için hem bebek için daha iyi tavsiye ederim 😊
Sesem Beyazlık olması çok normal 3 ay kullandım ben vajina içinde bir tortuda bıraktı bende sonrasında hala atamadığım ona sinir oluyorum bende🥵