260818 Kızlar doktorum progestan verdi iki kutu 200m sabah akşam kullanmam gerekiyor ve affınıza sığınarak bir şey sormak istiyorum sizlere🤦🏻♀️ Dün akşam itibariyle kullanmaya başladım ama fitili çok fazla ileri itemiyorum en fazla 2-3 cm itebiliyorum ve sabah kalktığımda vajinamda bembeyaz pamuk gibi şeyler oluyor çok rahatsız oluyorum bu durumdan doktorum erkek olduğu için soramadım ve yanımda kayınvalidemde vardı çok utandım. Sizlerede utanarak soruyorum bu fitili nekadar ileri itmem gerek ve vajinadaki beyaz şeylerin olması normal mi?
Szeys 260818 itebildiğin kadar ileri itmelisin. O beyaz şey de bi süre sonra ilacın bi kısmı geri gelebiliyo. Çünkü progestan akıntı yapıyo akıntıyla beraber ilacın bi kısmı geri geliyo 😊
ayseogndr 260818 bende kullandım ne kadar itsen yine o ilacın akıntısı ondan bise olmaz kullandıkça olur böyle şeyler sormuştum ben ilacın birazı akıntıya beraber çıkıyor sağlıkla büyüsün 🤲
Gamzeliim38 260818 Yitebildigin kadar yit canım Bide fitili koyduktan sonra hemen kalkma orada eridiği için illaki akıyor zaten Ben olabildiği kadar yitiyorum ve akşam yatarken verip sabaha kadar kalkmiyorum genede sabah akmış oluyor akması sıkıntı olmaz yani
eserivgen 260818 canım ben o progestani 4 ay vajinal yoldan kullandım biraz ileri itmen önemli affına sığınarak söylüyorum eşine ver gerekirse o fitili taksın çünkü bende yapamiyordum itemiyordum ileri ve ne kadar ileri itersen it sonradan bir kısmını vücut geri atıyor ilacın içindeki beyaz sıvı şeyi vücut çekiyor ve dış kapsülünü atıyor idararini yaparken de gelebilir iç camasirina da akabilir gayet normal ama ağız yoluyla kullanmanı hiç ama hiç tavsiye etmem zaten hamilelik süresince sersemlik ve mide bulantısıyla geçiyor progestan çok yağlı bir ilaç o yüzden hem bebeğe etkisi vajinadan daha etkili hemde senin miden icin.
Ozlmslm Bende kullanıyorum affınıza sığınarak söylüyorum orta parmağımla itebildiğim kadar itiyorum ama illaki bir kısmı geri geliyor
260818 Ozlmslm ben itemiyorum çok fazla en fazla 2-3 cm kadar gidiyor sanırım zaten çok afedersin vajinam çok dar yapamıyorum yani yutarak kullanmak istiyorum onuda baş dönmesi mide bulantısı yapıyor diyorlar. İki arada bi derede kaldım vallahi🤦🏻♀️
Pinarars 260818 3 gün içmek zorunda kalmıştım inanılmaz uyku yapmıştı. Mümkün olduğunca itmeye çalış. Sabah biraz kalıntı kalması normal. Yaptıktan sonra hemen yat.
Peluskaa Arkadaslar merhaba lütfen itebildiginiz kadar itin ben beceremedim agzdan almaya basladım o da azcık kafayı dumanlı yapabiliyo :)
260818 eserivgen canım sana birşey sormak istiyorum progestanı hala vajinadan almaya devam ediyorum çok şükür alıştım gibi bişey ama aşırı sulu bi akıntı oluyor iç çamaşırımda sanki altıma kaçırmışım gibi sendede oluyor muydu🤷🏻♀️
Ftmkkr 260818 ayy ayni durum bende de oluyorduu benim kisi bayandi sormustum boyle boyle diye oda bana agzi yoluyla kullan demisti oyle yaprik cok sukur kullanmiyorum simdi😊 bir suredir agiz yoluyla aldim ben
Mrv_ycgl 260818 geri geliyo canım ne kadar itersen it. Morelim bozuk olunca normal aliyodum ben onu kafa yapiyo leyla gibi bi hoş oluyosun. Tabi hergün alırsan dayanamazsin. Hem vajinadan daha etkiliymis
Pinarars 260818 ben sabahları işe gitmeden önce Bi ara uyanıyordum hallediyordum yatıyordum tekrar. Ayakta durmaktan iyidir. Etki ediyordu.
Kevser_29 260818 ayni ben de senin gibiydim yaklasık 10 gün kullandım dedigin gibi ilk günler ben de tam itemiyodum sonradan alisiyosun parmaginin ucuyla iyice it zaten kaygan bisey oldugu icin kolaylikla gider