RanaNar bendede aynı sorun var ağlıyorum bile,doktorum hergün bekunis die bir ilaç var bitkisel onu iç ya da her akşam duphalac iç sesi ikisi de bağırsak düzenleyici sende doktoruna sor kabız olmak ıkınmak iyi değil,bi de eğer çok kötüysen 4 5 gün çıkmadığında magnesia calsine 1 bardak suya yatmadan 1 ölçek döküp iyice karıştırıp iç süper bişey inanılmaz rahatlayacaksın,bu arada kaç günde bir çıkıyorsun tuvalete