masalsii merhabalar benim bugün 5. Haftam tup bebek ile hamile kaldım kesem geçen hafta göründü fakat bu sabah lekelenmem oldu ve adet ağrılarım var durumla görüştüm zaten.progestan 100 lük iğne kullanıyordum sorun yok devam et dedi ama tedirginim çarşamba tekrar kontrolüm var .. siz ne durumdasınız ben sürekli yatıyorum sadece sabahları iğne vurdurmak için 20 dk yol yürüyorum. Sizede çok geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alın ins💜