ezehra Buseersoy tabi canım şişi iniyor bizim 3300 doğdu kızım 3050 olarak çıktık hastaneden 250 gram vermişti
Sinem35 Buseersoy evet 160gr vermişti 3gün sonra kontrolde gördük bunu. Bir hafta sonra tekrar gittik ve doğduğu kiloya geri dönmüştü kilo almıştı.
Buseersoy ezehra benimde 300 vermiş kötü oldum ya pazartesi gittim 3600dü 3300olmus bugün sağlık ocağında tartıldı 3500dedi inşallah doğrudur almıştır
Dilru Buseersoy bebekler dogum kilosunun %7-10 ilk hafta kaybediyormus. Sisi iniyor falan gidiyor. Yani problem birsey degilmis.
Canoglumbenm Buseersoy ödemi fazlaysa ondan da olur cnm. Üzme kendini öyle. Sık sık emzir bebeğini. Geri kilo alır zaten bundan sonra
Dilru Buseersoy arkadasimin bebegi 500gr yakin kaybetti dogdugu ilk Hafta icinde, doktor anne sutune arti olarak mamaya baslatti. Suan tospik bisey oldu. Sizin bebeginizde kendine gelecektir ins
Buseersoy Canoglumbenm inşallah emerse alıcak habire emzirmeye çalışıyorum ilk alıyordu memeyi süt gelmiyodu şimdi süt geliyo bu sefer alamıyor
Asu20 Kızlar biz 5.gun kontrolumuzde 390gr verdıgını görduk. Agladım resmen. Sutum tam gelmemıs ememıs hatta sarılık oldu bu yuzden ve hastane ısık tedavisi aldık. Sız siz olun mama vs vermıcem diye ısrar etmeyin, daha da kotu sonuclanabılırdı Allah korusun. Şşmdı toparlandık çok sukur 🙏 bir de dogumdan sonra 100 200 gr vermesi normal ödem şişlık inıyor cunku. Ama bızımkı neredeyse yarım kilo vermıstı tehlikeli. Dikkat edin nolur🍀
Asu20 FSCMK cok gecmıs olsun, toparlıyorlar merak etmeyin. Insan uzuluyor ama onlar cok guclu. Gecmıs olsun 🙏
Asu20 Buseersoy hem emiyor hem mama. Gunde 3 veriyordum su an sadece geceleri. Daha ıyı olunca onu da bırakacağız insallah 🙏