Meteannesi canım benim sabaha karşı yine bir kanamam oldu , dün akşam biraz ayakta durdum sanırım o yüzden . Bugün kontrole gittim , ikili tarama testim yapıldı kanama çok fazla gözükmüyor içerde vücudun emmesi biraz uzun sürer dediler , ilaç kullanmaya devam edeceğim insallah . Senin adına da çok sevindim ama sen yinede dikkatli ol birde hangi doktora gittin ?