Seralpeymen canim bendede ayni şey olmuştu progestan verdi dr um 1 ay kullandim bidaha olmadi korkma allah evladını sana bagislasin bisey olurmu filan diyede düşünme hiç pisikolojik olarak kendini etkilersin bebegede yansır moralini ıyi tut fazla yatma dr um demişti yatmayı önermiyorum yatınca kötü etkileniyor anne adayı dedi sadece ilişkiye bi süre ara ver yeter