Lale00 Hazal_orak34 bence belinay daha guzel ikisi arasinda kaldiysan sadece Amine ismini ben biturlu sevemedim ama tabiki senin kararin
Hazal_orak34 Lale00 bende belinay istıyordum canım ama arkadaşın bırı araştırıp soyledı bana anlamı gerçekte güzel degılmıs bölünen ay karanlık ay
27_ Hazal_orak34 Bir ogretmen olarak ikisini de koyma derim. Kimse Amine ismini. Sapkali a ile uzatarak okumaz. O zaman da bir anlami kalmiyor. Belinay ismiyle de dalga geçerler. Çocuklar cok acimasiz oluyor.
Hazal_orak34 27_ aynen bu da aklıma geldı eşimle hep konuşuyoruz hamı dalga gecerler dıye falan i olarakta kullanmazlar aklıma da geldı
Ftmkkr Hazal_orak34 amine derim ama ben insallah kizim olursa kumru yada elizangul koymayi dusunuyorum