Tazeannebaba benle beraber doğum yapan yengem bebekleri 3 aylıkken yaptırdı sadece 1 gün ağlamış sonra hiç aglamadi dedi sürünmeden yürümeden yaptırmak daha mantıklı bence büyüyünce ağrı çekeceğine küçükken zaten aciksa agliyo gazı varsa agliyo oda arada Kaynar gider